https://www.liniar.pl
Linia R – tu kupisz taniej

1. Rejestracja i logowanie


Aby zrealizować proces zamówienia (dokonać zakupów na portalu www.liniar.pl), trzeba się zalogować. Uczynić to mogą osoby, które należą do Związku Rolników, Kółka Rolniczego lub Koła Gospodyń Wiejskich. Jeżeli posiadasz już nową legitymację papierową z nadanym numerem identyfikacyjnym przejdź do podpunktu B. LOGOWANIE DO PORTALU.

W przypadku, gdy jesteś osobą, która nie należy do Naszej Organizacji a chciałbyś/chciałabyś wstąpić do Związku i móc dokonywać zakupów na Naszym portalu www.liniar.pl, prosimy o rejestrację na portalu.

1.A. Rejestracja nowych członków

Aby rozpocząć proces rejestracji w panelu logowania musisz wcisnąć przycisk „Dołącz do nas”.

Następnie ukaże się strona rozpoczynająca proces rejestracji. Po zapoznaniu się z treścią, wciśnij „DALEJ”.

Po zapoznaniu się ze Statutem, musisz zaakceptować jego treść oraz wyrazić chęć przystąpienia do Związku Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych. W tym celu zaznacz odpowiednie pola znajdujące się na dole strony.

Po zaznaczeniu tych pól, w prawym dolnym rogu pojawi się „DALEJ” , który należy wcisnąć, aby przejść do następnego kroku rejestracji

1.B. Logowanie do portalu

Jeżeli posiadasz już numer Legitymacji Członkowskiej, możesz dokonywać zakupów na Portalu Linii R. W tym celu musisz się zalogować w panelu logowania.

Przy pierwszym logowaniu, jako NAZWĘ UŻYTKOWNIKA wpisz NUMER LEGITYMACJI (np. 005132), natomiast w polu HASŁO wpisz swój NUMER PESEL. Hasło będzie można zmienić na dowolne po pierwszym zalogowaniu.

2. Wybór produktów i składanie zamówienia

Po zalogowaniu będziesz miał/-a możliwość oglądania produktów dostępnych na Naszym portalu. Zostały one podzielone na dwie grupy, ze względu na sposób i realizację zamówienia.

2.A. Zamawianie przez portal z dostawą do domu

W tym miejscu zamieszczone są produkty, które możesz bezpośrednio zamówić. W celu zapoznania się z ofertą wybierz interesującą cię kategorię. Na liście znajdują się dostępne produkty. Przy każdym przedmiocie znajduje się informacja o cenie. Jeśli chcesz bliżej zapoznać się z opisem produktu wejdź na „Więcej” . Jeżeli podjąłeś/-ełaś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij przycisk „dodaj do koszyka”. Zostaniesz przeniesiony do strony ze swoim zamówieniem. W tym miejscu możesz decydować o ilości znajdującego się w koszyku przedmiotu. Jeżeli w trakcie zakupów zmieniłeś zdanie i chcesz zrezygnować z przedmiotu, który znajduje się w Twoim koszyku, możesz to uczynić poprzez wciśnięcie przycisku „Usuń”, z którego rezygnujesz. Jeżeli chcesz jeszcze kontynuować zakupy wciśnij „Kontynuuj zakupy”.

Podczas dokonywania zakupów, w każdej chwili możesz skontrolować co aktualnie znajduje się w Twoim koszyku. W tym celu należy wejść po lewej stronie na panel „MÓJ KOSZYK ZAKUPOWY” i wcisnąć „Koszyk”. Wówczas będziesz mógł/-a prześledzić swoje zamówienie.

Jeżeli Twoje zamówienie jest już gotowe, wszystkie wybrane przez Ciebie produkty znalazły się w koszyku i chcesz dokonać zakupu, kliknij przycisk „realizuj zamówienie”. Następnie wybierz adres, na który mają zostać dostarczone zamówione przedmioty. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail wiadomość, potwierdzającą złożenie zamówienia.

2.B. Zamówienie na talon z odbiorem osobistym

W celu zapoznania się z ofertą wejdź na logo producenta, którego produkty chcesz obejrzeć. Przy poszczególnych produktach znajdują się ceny oraz spis punktów, w których można zrealizować talon.

W celu uzyskania talonu na dany przedmiot należy zgłosić się do swojego Regionalnego Związku.

3. Wysyłka


Wysyłki będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty.

4. Płatności


Za zakupy na Naszym portalu możesz zapłacić:

A. przelewem/wpłatą na numer konta podany po zrealizowaniu zamówienia. Informacja z danymi do przelewu zostanie również wysłana na adres e-mail.

B. za pobraniem – należność za zamówiony towar możesz także uregulować gotówką, płacąc kurierowi/listonoszowi przy odbiorze. W miarę możliwości prosimy o przygotowanie odliczonej gotówki.

5. Reklamacje

Reklamacje należy kierować drogą mailową na adres: bok@liniar.pl Będą one rozpatrzone w przeciągu 14 dni.